ff

ff

"It's time for some fucking recognition"

...som Darin säger i öppningsspåret på sin senaste skiva...coolt va?????

Min lilla vän Åsa brukar säga att just tisdagar antingen är jättebra eller jättedåliga. Då får jag nog lov att betrakta denna tisdag som det sistnämnda. Först hade jag tvättid, vilket alltid känns fräscht och trevligt. Sen hade jag psykologtid vilket för det mesta är givande och hyfsat utvecklande.Därefter hade jag en del kvalitetstid med två underbara vänner..för att sedan dra vidare och jobba i några timmar. Efter jobbet gick Pöse och jag och fikade och på vägen till Tintin hittade jag en femhundring som jag med glädje tog upp och stoppade i fickan. YEEEEEEEY. Ibland har man tur!!!!!:)

Fan va jag gillar den där Darinskivan ändå.


You’re out of my life, it cuts me like a knife
I’m wounded and it hurts, it hurts, it hurts.



djupt skit.



puss
och puss
Vi var och käkade på Egg & Milk....riktigt nice ställe. Gillar dom där färgglada grejerna, goda och fina:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar