ff

ff

När man vill så mycket,när möjligheterna inte tar slut!!!!!!!!!

Jag sitter och kollar vad det finns för kvällskurser till hösten och kan konstatera att det finns en hel del att välja bland. Språk,dans, sång,instrument.....mycket roande grejer.Vad vill jag mest/ alternativt vill jag ens något tillräckligt mycket för att betala.

För några veckor sedan pratade jag och Johannes om att vi saknade en hel del grejer med att jobba på BK. Som t.ex när man är några stycken som jobbar till åtta på kvällen och tar bussen in till stan tillsammans...och bara sitter och garvar och snackar massa skit. Därför ska jag åka och möta Åsa på jobbet sen och ta bussen in till stan med henne och kanske några andra som slutar vid åtta:)Så tar vi kanske en promenad eller går och fikar....ja det blir bra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar