ff

ff

Join the Riot

HEJ, nu är jag hemma igen! Jag har haft ett par riktigt, riktigt bra dagar i Stockholm som jag kommer att leva på länge. Det bästa av allt....JAG HAR ÄNTLIGEN SETT MÖTLEY...:)Tänkte skriva "Crue" efter Mötley, men som ni ser fattar jag fortfarande inte hur man gör ett sådantdär spanskt/tyskt/brasilianskt/norskt/danskt/afrikanskt blablabla U med prickar över......

Känns bra att vara tillbaka i Göteborg,men lite sorgligt var det ändå att åka därifrån. Jaja det går fler tåg(ordagrant)
yep.

Tommy Lee.

Nikki Sixx.
Mick Mars.



Vince Neil.



Dom var det mest fantastiska jag sett på länge,så sjuuuuuuuukt bra.Ångrar dock att jag inte stod längre fram men det blir förhoppningsvis fler gånger. Så underbart att dom öppnade med kickstart my heart också. LYCKA.LYCKA.LYCKA osv.........................................................................
Alice Cooper. Första gången jag såg honom live. Trodde han skulle vara grym men blev ändå positivt överraskad...hade inte förväntat mig att han skulle vara så showig dessa dagar-men det var han. Förresten hade han världens sötaste lilla ass...:p

Iggy. Såg typ bara en låt pga att jag var så djävlas less på vädret. Har ju sett honom förut så det gjorde inte så mycket...fast hade ändå varit kul att se hela konserten.Den mannen är så ball.
Min rena och fina sko.Seriöst, det måste varit den regnigaste dagen på hela sommaren. Jag var helt djävla genomblöt. Brukar inte vara den som klagar alltför mycket på vädret, då det känns onödigt med tanke på att det är något som ändå inte går att styra över. Men när det är sådant skitväder som det var i lördags, då tar jag mig faktiskt rätten att klaga. Det sabbbade en hel, om inte det mesta.
JAMEN VI HADE JU IALLaFALL TUR MED VÄDRET
Resultatet av min shopping blev denna kudde+ en fickplunta.
Vi myste på Terece balkong....
...och drack vin. Tänkte skriva upp namnet på det här, för det var verkligen jättegott. Men fan trot att det innehåller ett cpU med prickar(HALLÅ MÅSTE ALLTING GÖRA DET ELLER?????)så jag lägger ner det projektet.

Min underbara moster:)
...och min fina, fina vän Terece. Det var så otroligt kul att träffa henne..det är det alltid. Vi ses inte alltför ofta men de gånger vi gör det är guldvärda, minst sagt.Miss you already.

Käkade massa goda grejer så jag lägger upp lite av det också..............


LITE NATURBILDER!!!!!!!!!!!





Jag suger verkligen på att strukturera texter/bilder på ett vettigt sätt. Men jag orkar inte greja med detta mer nu... vill bara stänga av datorn, fixa te och börja planera veckan/morgondagen lite...för den kommer bli rätt späckad.

Får väl klämma till med någon slags sammanfattning/slutsats av min lilla resa.Eller bara en slutsats.

...som lyder:Jag tror inte jag kommer kunna ligga med någon som är under 40 år i framtiden.HEJDÅ.

2 kommentarer:

  1. vaaa har du legat med en 40 åring? äckligt! :S (om det inte var iggy såklart)

    SvaraRadera
  2. haha. camilla du gör ü:et genom att trycka på knappen med "¨" som förmodligen är på samma knapp som "^" och "~" och sen trycker du på u och då blir det "ü". :D (den ligger brevid enterknappen och snett nedanför rader-knappen. förstår du? :D haha.

    SvaraRadera