ff

ff

svart är ingen färg det är så man känner sig

Jag var och kollade på Markus Krunegård tidigare idag och han gjorde stort intryck på mig precis som tidigare när jag sett honom, om inte mer. Hans texter är underbara, hans musik är skitbra och hela han är bara så söt,gullig,rolig,charmig. Och hans röst....så himla fin.Och hans fluffiga hår. Usch jag känner mig olyckligt kär i en kändis. Ungefär samma grej som när alla tjejer var kära i Nick Carter eller någon annan BSB/Five/Westlife/whatever medlem och de skrev in till ordet är fritt/ditt i Frida/Okej/Story whatever och muckade med varandra eller var aggro på de små pojkarnas flickvänner. känner jag när det gäller Markus. Varför kan inte jag få vara hans flickvän för???????:( :(Jag blir faktiskt riktigt sorglig till mods när jag tänker på det. Det kan kanske eventuellt bero på att jag för tillfället funderar en del över kärlek och relationer i allmänhet,vad vet jag........
Men faktum kvarstår, det är honom jag vill ha!!!!
Tur att det finns godis iallafall.




(JAG HAR VART KÄR MEN DÄR JAG ÄR FINNS INGET HJÄRTA ATT GE BORT)


1 kommentar:

  1. åh jag gillar markus krunegård skarpt! har inte lyssnat så mycket, men litegrann.. gillade verkligen laakso när det begav sig också.. (haha plötsligt har jag värsta gammeldags formuleringarna, men de bara kom så de får stå kvar :)
    jag blir lite inspirerad nu, ska nog ta och lyssna in mig lite mer.. texter osv :)
    kram

    SvaraRadera