ff

ff

Obviously something's gotta be done

I'm such a drama queen every time time time we meet and you don't give a shit
Min chef ringde precis och sa att det varit inbrott på Andrum inatt. Tough shit alltså...
Men dom var så överdrivet smarta de där tjuvarna(som inte ens lyckades hitta pengarna..haha shiiiiiiiiii fick ni)så de lämnade en påslagen mobil och en trasig vinflaska=HEJ HEJ FINGERAVTRYCK??

Nu ska jag fixa en matlåda+ lite annan göddig matsäck till skolan imorgon. Ikväll ska jag fan gå och lägga mig tidigt så jag kan vara på topp för en gångs skull.

1 kommentar:

  1. jisses vad galet det där haha dumma fan dom är :P

    haket är mysig lokal ja och billig öl och hur mycket som helst att välja bland, massa olika öl sorters :)
    åh måste dra på pop haket igen nån gng

    stefani

    SvaraRadera