ff

ff

kom igen kom igen jag vill va din vän

Jag tror att jag kanske måste sänka mina krav en aning,sluta förvänta mig att allting ska kännas så förbannat bra hela tiden. Då kanske jag inte skulle bli så chockad varje gång det dalar lite...då det faktiskt inte är några konstigheter alls med att det gör det. Ångest är inte farligt. Tristess är inte farligt. Oro är inte farligt.

andas.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Låt den rätte komma in. Satt och läste den när jag var på ungdomsmottagningen senast och fann det lite lustigt.

Imorgon ska jag jobba större delen av dagen och ser faktiskt fram emot det. Lagom socialt...sedan hem till Backa yo och mysa med alla gosedjuren.



GODNATT!!!!!!

1 kommentar:

  1. skulle du ha lust att träffas och snacka lite? det kan vara mer eller mindre djupt, men att träffas överhuvudtaget hade inte varit helt fel, och jag är i göteborg för tillfället.. om du har lust och inte har nåt annat för dig?

    grubbla inte för mycket nu, vännen, även om mina råd kommer lite från en sten i glashus :)

    och jag har också läst låt den rätte komma in (haha klockrent med UM), tyckte den var riktigt bra fast lite väl grov på sina ställen (mest i slutet). har inte sett filmen.. har du?

    kramar

    SvaraRadera