ff

ff

Kulturkalaset hittills

....har varit väldigt bra. Trevligt att bara strosa omkring och kolla på folk/aktiviteter. Igår tog Lollo och jag en sväng till stadsbibblan för det var tv-spelstema där. Självklart var det massa nördar som totalockuperade alla spel så vi fick ju inte en chans att prova. Istället gick vi och kollade om de hade några bra filmer. När jag stod vi en hylla kom Lollo springandes/smygandes och bara" KOM HIT,DU MÅSTE SE EN GREJ" va bra tänkte jag, nu har hon hittat en riktigt bra rulle som hon vet att jag kommer att gilla. Men nej, ingen rulle. Istället hade hon hittat en gubbe som stod och kissade i ett hörn. Och när jag kikade åt det hållet så höll han fortfarande på att kissa. Kisskiss rätt ner på golvet. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Fast egentligen är det inte roligt, bara väldigt vidrigt!Så djävla oseriöst bara. Här tar man livet med en klackspark minsann.
De säljer massa fulsnyggt porslin på marknaden, kanske en värd investering????
... en helt klart värd investering är iallafall detta, no doubt about it. Dom har tamejfan fudge i alla färger och fomer. Köpte några bitar förut för 70 djävla spänn. Sa jag helt klart värd investering?

1 kommentar:

  1. De är så sjukt fina och goda de där! typ som pippi i godisbutiken. Och britterna är ju sjukt trevliga också! Puss ellinor

    SvaraRadera