ff

ff

hm.

Sitter och kollar igenom höstens schema nu och peppar som fan tills skolan börjar,ska bli så kul. Får dock väldigt negativa vibbar när jag tänker på mitt jobb och att jag ska jobba kvar där i höst. Så frågan är,ska jag verkligen göra det?Jag behöver ju egentligen inte göra det. Första terminen hade jag inget jobb och klarade mig ändå bra på mina csn pengar. Fast det var iofs lite på gränsen ibland och jag hade inte råd med "det där lilla extra" som jag ändå haft efter det. Samtidigt är jag rätt noga med att göra saker som känns bra, vilket inte inkluderar jobbet just nu då jag tycker att saker sköts väldigt oseriöst och kommunikationen är åt helvete fel. Förresten känner jag att jag kanske skulle vilja jobba något mindre än jag gjorde under vintern/våren, då jag kände att jag fokuserade något mindre på skolan . Och skolan ska alltid komma först-det är viktigt! Och det beror inte bara på att jag vill lyckas fixa mina poäng, utan att jag faktiskt tycker att det är intressant och roligt och vill därför att det ska ta upp det mesta av mitt fokus.

Det bästa vore om jag kunde få jobb på något annat ställe. Jag är väldigt sugen på att börja jobba i vården igen, så det kanske vore en god idé att söka sig dit.Får fundera lite på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar