ff

ff

M*Å*N*D*A*G

De senaste dagarna har känts skeva-antagligen för att jag var ute i torsdags, då blir det alltid så. I fredags kändes det typ som lördag eller söndag. I lördags när jag skulle börja vid 12,för det är då vi öppnar, kom jag dit vid elva för att jag hade fått för mig att jag började då. Gårdagen vet jag inte vad den kändes som...med betydligt bättre än en söndag,så det är ju positivt! Efter jobbet i lördags drog jag med mig Sandra hem till mig och vi hade en jättetevlig kväll/natt. Flummade massor som vanligt...synd att hon bara skulle stanna en dag.

Dagens plan är att kurera mig som satan, med hjälp av c vitamin, ibumetin och te. Och en bra bok såklart:) Fast först tänkte jag dra in till stan och beställa tågbiljett till Stockholm.
Tänkte fråga om man kunde åka till Landvetter på Västtrafikortet. Det är såklart inte den enda frågan som finns här i världen. När livet är fullt av frågor känns det så fint att Google har svaren.
Grymmaste väskan,eller vad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar